Kontakt dla kupujących
Jeżeli w ciągu 20 minut po poprawnie zakończonym procesie płatności, wiadomość z biletem nie dotarła na wskazany podczas zakupu adres e-mail, prosimy w pierwszej kolejności sprawdzić foldery: „SPAM”, „OFERTY” oraz inne dostępne foldery. W przypadku braku wiadomości należy skorzystać z opcji „WYŚLIJ BILET PONOWNIE”.
Zwroty biletów możliwe są jedynie w przypadku odwołania wydarzenia lub zmian ujętych w regulaminach wydarzeń. W pozostałych przypadkach zwroty nie są możliwe. Ograniczenia te wynikają z zapisów regulaminu Serwisu Bilety24 oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), art. 38 pkt. 12 oraz 13.
Aby otrzymać fakturę/rachunek należy w trakcie procesu zakupu zaznaczyć opcję „Faktura VAT” i uzupełnić dane. Jeżeli potrzeba otrzymania faktury/rachunku nastąpiła po dokonaniu zakupu, należy skorzystać z formularza kontaktowego wybierając temat: „Prośba o fakturę VAT/ rachunek”
Informacje o wydarzeniach odwołanych lub przeniesionych na inny termin oraz procedury zwrotu, wysyłane są na adres e-mail podany podczas zakupu. Wykaz zmian w wydarzeniach dostępny jest także na stronie ZMIANY W WYDARZENIACH.
Informujemy, iż zgodnie z art.15zp ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, zwrot środków nastąpi w terminie maksymalnie do 180 dni od rozwiązania umowy. Serwis nie jest umocowany do dokonywania zwrotów bez akceptacji oraz wydanej przez Organizatora dyspozycji zwrotu.